Keskel on telg, tegelikult anduri, mitte täpselt paadi oma, piki telge vertikaalselt põhjani alla. Hetkel paberileht on pooleldi kokku murtud, õige oleks keskosa täiesti kokku pigistada. Kalaleidja ekraanil tehase seadistuses näeme aga pilti, mis saame , kui selle paberilehe suruksime siledaks vastu lauda. Nagu kõrval väiksemal pildil kalaleidja ekraanil.
Põhitõdede all oli sama asja kohta ka HB meeste video.
(seadetega saab ekraanilt selle veekihi ülalt/alla/vasakult/paremale ka välja lõigata).
Pilt kujuneb mõlemale poole kitsa vihuna helilainete välja saatmise järel tagasi peegeldunud laine abil objektide kauguste mõõtmisest ja saadud info kihte mis liikumisel tekivad, järjest liites, võimas arvuti arvutab välja “pildi”. Pildi õigel lugemisel kasutatakse kindlasti varjude (helilaine on nagu päike, jätab varjud) asukohta ja suurust. Pildi tekkeks on vajalik liikumine anduri ja objekti vahel, kiiruse puudumisel pilt hägustub. Alates paarist km tunnis kuni mõniteist km tunnis arvuti suudab veel korraliku pildi luua. Kiirelt sõites arvuti ei suuda, detailid kaovad, jääb üldine põhja kontuur ja suured objektid.
Tegelikult “pildi ” peamiselt annavadki “varjud”, helilainel on varjud nagu valgusel päikese käes.